четверг, 22 августа 2013 г.

Образец искового заявления бабушки ребенка со стороны отца к бывшей невестке про определение порядка общения (на украинском языке)

    Ниже приводиться образец искового заявления которое было подано в Селидовский городской суд Донецкой области. Все имена фигурантов заменены на условные.
"


Селидівський міський суд
вул. Пушкіна, 4, Селидове Донецької обл., 85400

                                                       Позивач: Королюк Параска Василівна, 03.01.1941 р. н.
що мешк.: 55555, м. Київ, вул. Червоноармійська, 84 кв. 69 тел. (044) 444-44-44
                      
                                                Відповідачка: Кутєпова Клавдія Дармедонтівна, 21.09.1980 р. н.
                                                                       освіта середня, уродженка м. Києва,
м. Селидове, вул. Нагорна, 33 кв. 31, 85400,
м. т.  099-9999999

              Третя особа: Королюк Вадим Олександрович, 6.02.1973 р. н.
що мешк.: 55555, м. Київ, вул. Червоноармійська, 84 кв. 69 тел. (044) 444-44-44


П О З О В Н А     З А Я В А
Про участь бабусі у вихованні онуки та усунення перешкод

            21 березня 2007 року, від шлюбу мого сина із відповідачкою народилася дитина – Королюк Анастасія Вадимівна, що підтверджується Свідоцтвом про народження дитини, 1 – ФП № 055555 від 7 квітня 2007 року.
            У квітні 2010 року відповідачка змінила місце свого проживання із моєю онукою, і на даний час чинить спротив моєї участі у житті дитини. Враховуючи відстань місця проживання дитини від мого місця проживання є доцільним винести рішення, яким забезпечити моє право на виховання та право дитини на спілкування із родичами і на виховання з мого боку при знаходженні онуки у місті Миколаєві. Дитину забиратиме та привозитиме мій син.
       Відповідно до вимог ст. 257 Сімейного кодексу України, Бабуся, дід,
 прабаба, прадід мають право спілкуватися зі своїми внуками, правнуками, брати 
участь у їх вихованні. Батьки чи інші особи, з якими проживає дитина, не мають права
 перешкоджати у здійсненні бабою, дідом, прабабою, прадідом своїх прав щодо виховання 
 внуків, правнуків. 

                      Якщо такі перешкоди чиняться, баба, дід, прабаба, прадід мають право на звернення
 до суду з позовом про їх усунення. 
            На даний час дитина постійно не хоче спілкуватися зі мною по телефону, коли я дзвоню до неї, що свідчить про методичне та систематичне підбурювання її з боку відповідачки.
Аліменти, як у грошовому, так і в речовому вигляді на утримання моєї онуки, відповідачка отримує регулярно своєчасно, та у повному обсязі з мого сина.
Спротив відповідачки моєї участі у житті та вихованні дитини порушує, перш за все, права самої дитини, що у майбутньому може призвести до найгірших для дитини наслідків (жорстокість та ненависть до родичів тощо), оскільки відповідачка своїми протиправними діями розірвала родинні зв’язки дитини, 29.05.13 р. вона не надала Настю до м. Києва моєму синові.

                                 На підставі вищезазначеного та відповідно до ст. ст. 3, 6, 9, 15 Конвенції ООН Про права дитини, ст. 6, 13, 14 Європейської Конвенції з прав людини та основних свобод, Протоколу № 12 Конвенції, ст. 124 КОНСТИТУЦІЇ  УКРАЇНИ, ст. 257 Сімейного Кодексу України, ст. 14, 15 ЗУ «Про охорону дитинства», ст. 8, 10, 14, 27, ч. 5 ст. 88, 118 – 120, ч. 1, 4 ст. 122, 127, 129, 130, 151, 173, 208 – 209, 213 – 215 ЦПК України, ст. 77 ЗУ «Про виконавче провадження»,
ПРОШУ
1.    Винести рішення, яким в інтересах дитини зобов`язати відповідачку надавати дитину через третю особу (мого сина), Королюка Вадима Олександровича, мені на виховання за адресою мого проживання і проживання третьої особи не менш ніж два періоди на рік, а саме: з 25 грудня по 15 січня щороку, та з 1 червня по 1 серпня щороку до досягнення онукою повноліття.
2. Задовольнити позовну заяву у повному обсязі, таким чином реалізувавши права бабусі дитини і самої дитини.
3. Забезпечити примусове виконання рішення суду органами ДВС України, задля запобігання спротиву та симуляцій з боку відповідачки.
4. Стягнути з відповідачки витрати по суду на мою користь у повному обсязі.
             Додатки: Копія паспорта позивача; Копія Свідоцтва про народження тата моєї онуки Анастасії; копія свідоцтва про народження моєї онуки.

       7 червня 2013 року                                                                   Королюк П. В.
 

"

1 комментарий:

  1. Вишняков Сергей, отец ребёнка6 октября 2013 г. в 23:53

    Подобный иск можно предъявить невесткам со стороны свекрови в том случае, когда коррумпированный орган опеки и попечительства по месту проживания "матери" ребёнка блокирует реализацию прав отца на ребёнка и прав ребёнка на папу. Как ни странно, суд быстрее выносит решение в пользу бабушки, чем в пользу папы! Бабушка ребёнка иск выиграла практически в полном объёме! Решение суда уже находится на исполнении у судебного пристава

    ОтветитьУдалить